ul.Gen.Sikorskiego 25,

rey@rey.edu.pl

Home

Odsłony: 575

Po wielu miesiącach ciężkiej pracy i nauki przyszedł czas zasłużony na odpoczynek!

W tym celu uczniowie klas 1a i 1d wraz z opiekunami (p. Beata Gnaś, p. Anna Wawerek, p. Iwona Różyńska, p. Piotr Jarosz i p. Robert Strzyż) udali się na trzydniową wycieczkę w góry. Pierwszego dnia udało się wszystkim pokonać szlak w Pienińskim Parku Narodowym Krościenko – Sokolica (747 m n.p.m.) – Trzy Korony (982 m n.p.m.) – Krościenko. Nie lada wyzwanie jak na pierwszy dzień, ale mimo zmęczenia mogliśmy podziwiać piękne widoki przełomu Dunajca.

Następnego dnia udaliśmy się na wędrówkę do Tatrzańskiego Parku Narodowego. Dotarliśmy do Morskiego Oka, by odpocząć w tym urokliwym miejscu. Spora grupa uczniów wraz z przewodnikiem i opiekunami udała się tam przez Dolinę Pięciu Stawów Polskich, która uważana jest za najpiękniejsze miejsce w polskich Tatrach. Trzeciego dnia postanowiliśmy już tylko odpoczywać, wybraliśmy się na spływ Dunajcem, by tym razem z innej perspektywy podziwiać pienińskie pasmo górskie.

Wróciliśmy zmęczeni, ale pełni nowych pomysłów na kolejne wyjazdy.